Visie

Onze onderneming is in 2003 overgeschakeld op het nieuwe verkoopconcept netwerkmarketing. In 2007 heeft de bedrijfsleiding, Konrad Reiber, Maunela Kunz en Petra Reiber, hun visie ontwikkeld op de toekomst van de onderneming. Deze visie geeft de richting aan die ze zijn ingeslagen en is de basis voor de verdere ontwikkeling.

De visie van REICO
“Gezondheid heeft toekomst”
“Gezond door minerale balans”

Een paar jaar geleden is de stap genomen om met een breed en gevarieerd aanbod van unieke producten voor bodem, planten, dier en mens, een nieuw initiatief te nemen op het gebied van netwerkmarketing. Dit is uniek voor heel Europa. Deze positie als familieonderneming is ook voor de komende generaties veilig gesteld.

Reico staat garant voor hoge kwaliteits producten. De tevredenheid van onze klanten is daar een bewijs van. Tevens hebben we goed opgeleide, gemotiveerde en tevreden medewerkers en bestaat er de mogelijkheid om toe te treden tot dit verkoopteam.
 

LEVEN IN EVENWICHT

De gezondheid en evenwicht van bodem, planten, dieren en mensen is van grootste belang. Ons doel is om evenwicht te bereiken en te behouden, zodoende een synergie te bewerkstelligen tussen een:
  • Gezonde bodem
  • Gezonde planten
  • Gezonde dieren
  • Gezonde mensen

DIT BETEKENT VOOR ONS DAT:

Mens, dier en omgeving staan in het middelpunt van onze onderneming.

Wij staan voor een eerlijke samenwerking met ondernemingen, producenten, leveranciers, medewerkers en onze klanten.

Ons streven is het om kwaliteits producten op basis van natuurlijke grondstoffen te ontwikkelen en aan te bieden.
  • Wij bieden al onze klanten een uitmuntende service.
  • Wij zijn aanspreekpartner voor onze klanten en adviseurs.
  • Wij geven permanente kwaliteitscontrole en advies op het hoogste niveau.